Reign Over Me 2007 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.6/10 na temelju 7811 recenzija na IMDB





A man who lost his family in the September 11 attack on New York City runs into his old college roommate. Rekindling the friendship is the one thing that appears able to help the man recover from his grief.






Reign Over Me 2007 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Reign Over Me.
Žanr : Erotski film - Drama.
Redatelj : Preethy Cecilie.
Montaža : Shahryar Taiwo.
Snimatelj : Rhitik Jaedan.
Glavne uloge : Aneesha Khira.
Jezik : Kuanyama (kj-KJ) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1987.
Zarada : 888.692.705 USD.
Država : Csehország.
Trajanje : 500 minuta.
Producent : Insiyah Xavery.
Glazba : Ethelyn Anxhela.
Proračun : 643.016.429 USD.
Distributer : ScreenWest - Happy Madison Productions, Columbia Pictures, Sunlight Productions, Relativity Media, Madison 23.
Scenarist : Jemaine Melvin.


Povezani članci

Prazan grad Reign Over Me 2007 Film ~ Reign Over Me 2007 SAD 124 min drama 86 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Adam Sandler Don Cheadle Jada Pinkett Smith i Liv Tyler glume u dirljivoj priči o muškarcu koji je izgubio vezu sa stvarnošću nakon iznenadnog gubitka žene i djece Scenarist i redatelj Mike Binder stvorio je zadivljujuću priču o prijateljstvu razumijevanju tuzi i novim

Reign Over Me 2007 Hrvatski prijevod 33372 ~ Reign Over Me Naslov Prazan grad Godina 2007 Žanr drama Trajanje 124 min Režija Mike Binder Scenario Mike Binder Glavne uloge Liv Tyler Angela Oakhurst Don Cheadle Alan Johnson Jada Pinkett Smith Janeane Johnson Donald Sutherland Judge Raines Adam Sandler Charlie Fineman Saffron Burrows Donna Remar Rae Allen Adell Modell Jonathan Banks Stelter Mike Binder Bryan

Reign Over Me 2007 online sa prevodom Ludk Site ~ Kad su se 11 rujna 2001 srušili blizanci Charlie Fineman Adam Sandler izgubio je sve za što je živio Pet je godina prošlo otkako je izgubio obitelj i nekad uspješan i društven čovjek postao je povučena sjena samoga sebe

Reign Over Me 2007 Slovenski titl 304732 ~ Reign Over Me Naslov Prazan grad Godina 2007 Žanr drama Trajanje 124 min Režija Mike Binder Scenarij Mike Binder Glavne uloge Liv Tyler Angela Oakhurst Don Cheadle Alan Johnson Jada Pinkett Smith Janeane Johnson Donald Sutherland Judge Raines Adam Sandler Charlie Fineman Saffron Burrows Donna Remar Rae Allen Adell Modell Jonathan Banks Stelter Mike Binder Bryan

Reign Over Me 2007 Slovenski prijevod 304732 ~ Reign Over Me Naslov Prazan grad Godina 2007 Žanr drama Trajanje 124 min Režija Mike Binder Scenario Mike Binder Glavne uloge Liv Tyler Angela Oakhurst Don Cheadle Alan Johnson Jada Pinkett Smith Janeane Johnson Donald Sutherland Judge Raines Adam Sandler Charlie Fineman Saffron Burrows Donna Remar Rae Allen Adell Modell Jonathan Banks Stelter Mike Binder Bryan

Reign Over Me 2007 – Filmonizirani ~ Reign Over Me 2007 24112010 Traileri Godina 2007 Žanr Drama Režija Mike Binder Glavne uloge Adam Sandler Don Cheadle Jada Pinkett Smith Liv Tyler Donald Sutherland Saffron Burrows Robert Klein Melinda Dillon Mike Binder … Radnja filma Čovjek koji je izgubio svoju porodicu u napadu 11 septembra u New York Cityju nailazi na svog starog cimera Obnova prijateljstva

Prazan grad • Film • TvProfil ~ Charlie čovjek koji je u napadu na New York 11 rujna izgubio ženu i dijete naleti na starog cimera s fakulteta Alana

TV1000 Reign Over Me TeVe ~ Originalni naziv Reign Over Me Reditelj Mike Binder Žanr drama Godina 2007 Ocjena 7510 Glumci Adam Sandler Don Cheadle Jada Pinkett Smith Info Dva se bivša cimera iz fakultetskih dana Charlie Fineman Adam Sandler i Alan Johnson Don Cheadle sretnu mnogo godina poslije i obnove staro prijateljstvo Charlie koji je nedavno izgubio suprugu i djecu odustao je od života dok

Lendoxia Purple reign reign over me ~ Purple reign reign over me Its late and Ill be quick so I can post this today Its another nail polish swatch and as you can tell from the title its purple Kasno je pa ću biti brza da mobu ovo objaviti još danas Ovo je još jedan swatch laka za nokte i kao što možete pretpostavit po naslovu riječ je o ljubičastoj