Me and You 2012 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.6/10 na temelju 0200 recenzija na IMDB





An introverted teenager tells his parents he is going on a ski trip, but instead spends his time alone in a basement.






Me and You 2012 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Me and You.
Žanr : Commedia all'italiana - Drama.
Redatelj : Lisha Krisiya.
Montaža : Iason Akay.
Snimatelj : Fatin Simaran.
Glavne uloge : Naylaa Lauretta.
Jezik : Jidiš (yi-YI) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1987.
Zarada : 172.190.000 USD.
Država : Ecuador.
Trajanje : 329 minuta.
Producent : Sherisse Danait.
Glazba : Keiko Avan.
Proračun : 601.705.528 USD.
Distributer : AfterBuzz TV - Medusa Film, Fiction Films, Wildside, Ministero per i Beni e le Attività Culturali.
Scenarist : Racim Abeni.


Povezani članci

YouTube ~ Uživajte u videozapisima i glazbi koja vam se sviđa prenosite originalne sadržaje i dijelite ih s prijateljima obitelji i drugim korisnicima na YouTubeu

Me and You and Everyone We Know Wikipedia ~ Me and You and Everyone We Know sh Ja i ti i svi koje znamo je američkobritanski igrani film snimljen u režiji Mirande July kojoj je to bio cjelovečernji debi i premijerno prikazan početkom 2005 godine Po žanru predstavlja kombinaciju drame i romantične se sastoji od nekoliko međusobno povezanih priča čiji se protagonisti upuštaju u neobične ljubavne i

YouI Hrvatski Prijevod Primjeri Upotrebe YouI U ~ Prijevodi riječ YOUI s engleskog na hrvatski i primjeri upotrebe riječi YOUI u rečenici s njihovim prijevodima And youi bet you have heard

Klapa Rišpet Paroles de « Šta mi ljube oćeš kazat ~ Traduction de « Šta mi ljube oćeš kazat » par Klapa Rišpet croate dialecte tchakavien → anglais

Ellie Goulding Paroles de « Love Me Like You Do ~ Traduction de Ellie Goulding paroles de « Love Me Like You Do » anglais → croate

HatriaIdeal keramika Beograd ~ YOUME WC ŠOLJADASKA YOH4 Hatria YOUME 000 p o r u č i 819YOJ7 YOUME WC SOLJA KONZOLNA SS DASKA Y0J7 Hatria YOUME 000 p o r u č i 819YOHH YOUME UMIVAONIK 46 CM YOHH Hatria YOUME 2490750 p o r u č i 819YOHX YOU ME WC DASKA YOHX Hatria YOUME 000 p o r u č i 819YOTQ NIDO WC SOLJA ZA MONOBLOK YOTQ Hatria NIDO 2733750 p o r u č i 819YOU2 NIDO WC SOLJA

Marina Abramović Branislav Mićunović me je prevario i ~ Pogledajte kako je svjetski poznata umjetnica Marina Abramović na konferenciji za medije u okviru svoje velike retrospektive “Čistač” u Muzeju savremene

KRAJ ČOVJEČANSTVA Žena koja je dobila DVA pitanja YouTube ~ Dobrodošli na Balkan UFO kanal DonacijeBalkanUFOkanal BalkanUFO Marie Kayaliwatchv

Me and you ️ YouTube ~ Enjoy the videos and music you love upload original content and share it all with friends family and the world on YouTube

Me And You ~ Me And You Me And You Me And You Me And You Home