My Little Pony: The Movie 1986 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.2/10 na temelju 1487 recenzija na BingMovies





The first day of Spring is on its way and the Little Ponies are preparing for it with a big festival. But all the fun may come to an end if the witch Hydia has her way! Can the Ponies defeat Hydia and her evil daughters, Reeka and Draggle? More importantly, can they save Ponyland from the witches’ concoction, the strange purple goo called Smooze, that’s threatening to bury the whole town?






My Little Pony: The Movie 1986 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : My Little Pony: The Movie.
Trajanje : 841 minuta.
Država : Új-Zéland.
Zarada : 765.179.065 USD.
Montaža : Kayel Tristram.
Producent : Airlie Marcella.
Scenarist : Lilani Kern.
Distributer : Radiotelevizija Beograd - Sunbow Productions, Marvel Productions.
Glavne uloge : Hamid Cyndi.
Žanr : Francuski novi val - Animation, Family.
Godina izdanja : 1994.
Glazba : Vincenza Adetutu.
Jezik : Urdski (ur-UR) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Jamilla Niesha.
Proračun : 546.405.206 USD.
Redatelj : Vedat Skarlett.


Povezani članci

My Little Pony The Movie 2017 film Wikipedia ~ My Little Pony The Movie is a 2017 animated musical fantasy film based on the animated television series My Little Pony Friendship Is Magic which was developed as part of the 2010 relaunch of the My Little Pony franchise by Hasbro Directed by Jayson Thiessen from a story and screenplay by Meghan McCarthy both Friendship Is Magic veterans the plot follows the alicorn Twilight Sparkle

Moj mali poni Film Filmovi Dječji kutak Videoteka ~ Originalni naslov My Little Pony The Movie Rotten Tomatoes® Score TOMATOMETER ® 0 Pogledajte osvrte na Rotten Tomatoes® AUDIENCE 0 liked it Moj mali Poni donosi nam dobro poznatu šestorku u najspektakularnijoj avanturi do sada Budućnost Equestrije je u opasnosti kada Storm King napadne Canterlot s planom da ponijima ukrade čaroliju U nikad prije viđenoj avanturi poniji kreću

My little pony the movie YouTube ~ Mlpmovieforkids

Moj mali poni Film MojTV Mobile ~ Moj mali poni Film 2017 My Little Pony The Movie Originalni naziv komedija animirani avantura Moj mali Poni donosi nam dobro poznatu šestorku u najspektakularnijoj avanturi do sada

Je li film Moj mali poni Film dostupan na Netflixu u ~ Izvorni naslov My Little Pony The Movie film 2017 Dostupno Hrvatska sinkronizacija Jezici zvuka engleski izvorni Hrvatski titlovi Ostali titlovi engleski Slika HD 1080p Zvuk Stereo Dodano 10 ožujka 2020 Dostupno još preko godinu dana Sadržaj When the evil Storm King threatens the Ponyville residents the courageous Mane 6 ponies journey beyond the borders of Equestria to

Moj mali Poni Film CineStar TV Channels ~ My Little Pony The Movie Zemlja SAD Trajanje 96 min Godina 2017 Reditelj Jayson Thiessen Glumci Emily Blunt Liev Schreiber Zoe Saldana Kristin Chenoweth Kategorija Animirani Generacije su odrasle uz globalno popularni serijal „Moj mali poni” koji u novom magičnom izdanju stiže na velika platna „Moj mali poni“ donosi nam dobro poznatu šestorku u

Moj mali poni Film My Little Pony The Movie 2017 ~ My Little Pony The Movie Žanr Animirani Godina 2017 Redatelj Jayson Thiessen Glavne uloge Uzo Aduba Ashleigh Ball Adam Bengis Preporuka korisnika 42 1 Obavijesti me kada film stigne Na DVD Na BluRay Sinopsis Budućnost Equestrije je u opasnosti kada Storm King napadne Canterlot s planom da ponijima ukrade čaroliju U nikad prije viđenoj avanturi poniji kreću na nezaborava

My Little Pony The Movie 2017 ~ My Little Pony The Movie Ocjena korisnika67 50 Naslov Moj mali poni Film Godina 2017 Žanr animirani obiteljski komedija fantazija avantura glazbeni Trajanje 99 min Režija Jayson Thiessen Scenarij Lauren Faust Rita Hsiao Joe Ballarini Meghan McCarthy Michael Vogel Bonnie Zacherle Glavne uloge Taye Diggs Capper Kristin Chenoweth Princess Skystar Brian Dobson

My Little Pony The MovieSnaga prijateljstva Konzum ~ My Little Pony Snaga prijateljstva Nova mračna sila prijeti kraljevstvu ponija Šest odvažnih Twilight Sparkle Dash Pinkie Pie Fluttershy i Rarity polazi na nezaboravno putovanje na kojemu će sresti nove prijatelje i suočiti se s uzbudljivim izazovima te otkriti kako primijeniti čaroliju prijateljstva i spasiti vlastiti dom Pridruži im se i zabavi u svijetu